Нежен масаж

Редовният масаж и интензивната грижа са нужни на Вашата кожа.

Особено по време на бременността, масажите и интензивната грижа за кожата имат позитивен ефект за поддържане на нейната еластичност. За да подпомогнете кожата в областта на корема , бедрата и гърдите да преминат периода на бременността без никакви видими последици, ние Ви препоръчваме редовния масаж и третиране на засегнатите зони от самото начало. Съществуват доказателства , че редовното масажиране подпомага както циркулацията на кръвта в кожата , така и кожния метаболизъм, а също помага да се запази и еластичността на кожата.

Масаж на корема

Нанесете HiPP Mamasanft масажно олио върху по-голяма област от Вашата кожа. Ако коремът Ви все още не е толкова голям, препоръчваме да опитате нежен масаж с пощипване с върха на пръстите, който нежно отпуска съединителната тъкан:

Внимателно хванете малка област от кожата между вашия палец и показалец и повдигнете леко. Можете нежно да търкаляте кожата между пръстите си. Стиснете кратко, след това оставете кожата да се изглади отново. Продължете с кръгови движения, докато обхванете цялата област на корема.

Моля забележете:

Ако при Вас съществува риск от преждевременно раждане, трябва да се консултирате с Вашият лекар или акушерка преди интензивен масаж, тъй като масажът може също да стимулира нежелани контракции.

Ако коремът Ви се втвърдява или просто не желаете масаж, можете само да нанесете масажното олио върху Вашата кожа и нежно да го разтриете и разнесете. Плъзгайте върха на пръстите си настрани или от долу нагоре с въртеливи движения.

Най-добрият начин да избегнете появата на стрии е да масажирате два или три пъти дневно засегнатата кожа в областта корема, ханша и бедрата, като се започне след третия месец на бременността най-късно.

В допълнение можете да масажирате корема със суха памучна кърпа или мека четка за тяло.